فرصت ویژه برای خرید!

فروش ویژه محرم مایللوکس

به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم مایللوکس برای شما عزاداران عزیز فرصت ویژه ای در نظر گرفته است تا برای مراسمات خود بتوانید از دستگاه مایللوکس استفاده نمایید.

مایللوکس یک دستگاه همه کاره حرفه ای

همه کسایی که اهل نذری دادن یا مهمونی های بزرگ گرفتنن میدونن که چقدر کار و خستگی داره! اما میدونید مایللوکس های مدل 1600ML میتونن یه دستیار عالی و حرفه ای برای این لحظات باشن؟ این دستگاه به خاطر ظرفیت بالا و موتور نیمه صنعتی به شما این امکان رو میده که بتونید باهاش کلی کار مثل سبزی خردکردن و پیاز نگینی خرد کردن (با دو تیغه) برای خورشت یا پیاز پوره کردن برای کباب یا آسیاب کردن گردو و نخود یا پوست کندن سیر و سیب زمینی و سابیدن کشک و کلی کار دیگه انجام بدین و چون این دستگاه ها سنسور موتور دارن خیالتون از بابت نسوختن دستگاه حین کار کاملا راحته! برای درک بیشتر کارایی های این دستگاه پیشنهاد میکنیم حتما این ویدئو را مشاهده نمایید.

خدمات بی نظیر شرکت مایللوکس

Unique services of Maileloux Company

18 ماه گارانتی

گارانتی شرکتی تعویض

ارسال رایگان

ارسال به سراسر ایران

خرید اقساطی

با ارائه چک

پشتیبانی آنلاین

حتی روزهای تعطیل

خرید حضوری

بازار شوش و چهاردانگه

پرداخت در محل

و پرداخت آنلاین

خردکن برقی همه کاره مایل لوکس مدل 1600ML4 چهار تیغ مشکی

معرفی خردکن همه کاره مایللوکس

این دستگاه با تیغه استیل استاینلس ضخیم برای خرد کردن انواع گوشت (قرمز و سفید)، خرد کردن یکنواخت سبزی، مخلوط کردن، آسیاب کردن انواع خشکبار، انواع خمیر در دسته سبک و دسرها، خرد کردن سیب زمینی، پیاز، هویج و انواع آنها، پوره کردن گوجه فرنگی جهت تهیه رب و نیز نخود خیس شده جهت تهیه فلافل، میکس انواع غذاهای سرد و گرم مانند حلیم، سوپ، سالاد الویه و… و نیز خردکردن یخ و میوه های یخ زده کاربرد دارد.

معرفی قطعات و دستگاه همه کاره مایللوکس

موتور گیربکسی نیمه صنعتی

به علت قرار گیری موتور در بالای دستگاه، عدم نفوذ آب در موتور دستگاه حتی بر اثر استهلاک سیستم آب بندی وجود ندارد و به راحتی می توان سبزیجات آب دار را در دستگاه خرد نمود. دستگاه فوق مجهز به موتور 1600 وات گیربکسی است همچنین مجهز به سنسور قطع کن هوشمند بوده که در صورت داغ شدن و یا فشار بیش از حد به موتور به صورت اتومات تا سرد شدن دستگاه بطور حدوداً 1 دقیقه قطع شده و به همین سبب از آسیب به موتور جلوگیری می گردد.

مخزن دستگاه مایللوکس

مخزن دستگاه مایل لوکس از جنس پلی کربنات است که حتی با ضربه شدید نمی شکند، تغییر رنگ نمی دهد، هرگز بو نمی گیرد و همچنین مقاوم در برابر خط و خش نیز می باشد. ظرفیت کلی مخزن مایل لوکس از اندازه خوبی برخوردار است و برای جامدات از 100 گرم شروع و تا 3 کیلو با کارایی مناسب قابل حمل هستش و در دسته مایعات هم بسته به نیاز کاربر از 1 لیتر تا 6 لیتر گنجایش دارد.

تیغه های استیل استاینلس با برش لیزری

تیغه ها بسیار مقاوم بوده و هرگز نمیشکند .آبگیر زیرین کلاهک موتورمانع از آب رفتی و کثیف شدن کلاهک میشه و به راحتی قابل جدا شدن و تمیز کردن می باشد. این محصول دارای یک کفگیر مخصوص است و به صورت ایمنی و کارا طراحی شده که در حالت کارکرد دستگاه از حد نصاب خود پایین تر نرفته و با تیغه ها برخورد نمیکند.

جهت خرید این دستگاه کاربردی از بخش پایین استفاده کنید

خردکن برقی همه کاره مایل لوکس مدل 1600ML2 دو تیغ نوک مدادی

خردکن برقی همه کاره مایللوکس مدل 1600ML

3.100.00 - 4.240.000

لوگو مایللوکس

مایللوکس پیشرو در تولید لوازم آشپزخانه